2012年9月8日 星期六

思歪轉軚之毒計

剛剛梁振英宣布,取消開展德育及國民教育科的3年死線,由學校自行決定是否開辦國教科及如何開辦。這真是毒計呀,其實只是由公開政策變成向逐間學校逼迫開科,但梁振英如此宣稱,將有效破壞反國教統一陣線,以後要對抗國教科就更難了!

爲甚麼這個宣稱會有如此威力?因爲當這樣宣稱之後,政府的責任就下放到辦學團體,學校名義上自決後,這樣將有以下效果:

首 先,當決定權由政府交還到學校,而且取消死線,那第一個影響就是辦學團體、反國教團體等從此就難以公開對抗國教科。之後必然出現的後果,就是大家的焦點必 須分散,由政府變成個別辦學團體及學校,共同戰線即將分裂。現時個別學校之所以不敢立即開科,僅僅只是懾於共同戰線的人數,現在部分學校及家長已經不用擔 心被逼接受國教,因此他們恐怕不會再全力反對國教科,這些欲開而未開的學校即將爲媚共而開科,實在可以預期。

其次,政府不 利用公開的政策,一樣可以用其他手段逼使學校開科,例如校本條例規定,校董會必須加入家長、教師及校友代表,這些部分名義上由選舉產生,但實際上有不少都 是政府代表。這方面的事蹟,不才並非教育界人士,不算太清楚,但顯然是一大缺口,足以削弱辦學團體自決的權力,此所以陳日君在校本條例訴訟敗訴後,決定絕 食明志。其他還包括撥款、派位等種種或明或暗的卑劣的手段......應該説,沒有政策限制,這些手段反而更加層出不窮,在學校自決的掩護下,亦有更多操 作空間。再者,現在政府表面上不再堅持三年後開科,示威人士跟反對派就沒有針對政府的理由和合法性。以後示威人士繼續集會,激進民主派用拉布及彈劾特首爲 手段反對國教科,就變成失去焦點,甚至可被抹黑爲擾亂公共秩序、干預辦學團體自主!甚至萬一要流血清場,也將有更正當的名分!

梁振英此計甚毒,表面上很難以抗拒。但筆者還是看到一絲希望,因爲反國教鬥爭早就透過校友聯署等方式,由政府轉移到學校層面,希望各位家長、教師、學生可以繼續努力,勸說學校、辦學團體放棄開科。

2012年9月4日 星期二

反國教鬥爭之我見

今次反國教鬥爭,我唔係幾樂觀,因為我哋用嚟show hand嘅賭注太少,政府無壓力。

王岸然曾經講大家要候選議員表明,不撤回就罷免特首,結果大家都反應不大。呢招連埋人力話不撤回就無限期拉布,已經係反對派政客最易打、最大威力嘅牌,結果參與嘅政客真係少之又少,連宣傳都無乜提…

再講到民間,我唔認為香港人真係有任何升級鬥爭嘅心理準備-因為佔香港大多數嘅大陸人,其實唔認為香港有乜唔好,佢哋經過大躍進同文革,早就無任何志向,除非香港出現飢荒,否則動員佢哋嘅可能性接近零,唔反動員你,要你哋留喺屋企唔准出街已經偷笑。佢哋教出嚟嘅仔女亦必然有貪生怕死、只求着數不求有道嘅殘餘,要費九牛二虎之力先暫時擺脫一陣。更唔駛提啲中產成副身家喺層樓度,要死做爛做仲要驚香港亂就樓價大跌…

不過,如果大家真係放手一博,非逼到國教科徹底收皮不可,仲有一招絕招可以用,就係老笠,吖唔係,係挾天子以令諸侯。搞政治,最少係而家嘅醜惡政治,唔惡毒啲唔得架。

香港嘅人質吖唔係,我想講共主、天子,唔係喺門常大俾人圍緊嘅政苦,更唔係中共,而係四個字:繁榮穩定。呢樣唔單止係民心所向咁簡單,而且係維持香港經濟命脈嘅必要因素。所以大家要成功,就要將繁榮穩定變成大家嘅人質,吖唔係,係漢獻帝---要政府明白,為咗香港嘅繁榮穩定,國教必須撤回,如果唔係,我哋就會……

我鼓勵大家暴動?錯覺嚟姐,駛乜暴動呀。全香港都有馬路,尤其幾條隧道,大家要坐喺度,等佢喺繁忙時間塞幾個鐘,或者喺開市日晨早圍住成個港交所,組成人鏈封鎖全部出入口,話唔定幾個鐘之後,班富豪已經爭住俾贖金,call爆特醜條線,叫佢即刻撤回添啦,駛用暴力咩?罷課反而無乜用,因為啲政府高官,大富豪嘅仔女都喺國際學校同外國讀書,真正你死你賤。