2012年9月4日 星期二

反國教鬥爭之我見

今次反國教鬥爭,我唔係幾樂觀,因為我哋用嚟show hand嘅賭注太少,政府無壓力。

王岸然曾經講大家要候選議員表明,不撤回就罷免特首,結果大家都反應不大。呢招連埋人力話不撤回就無限期拉布,已經係反對派政客最易打、最大威力嘅牌,結果參與嘅政客真係少之又少,連宣傳都無乜提…

再講到民間,我唔認為香港人真係有任何升級鬥爭嘅心理準備-因為佔香港大多數嘅大陸人,其實唔認為香港有乜唔好,佢哋經過大躍進同文革,早就無任何志向,除非香港出現飢荒,否則動員佢哋嘅可能性接近零,唔反動員你,要你哋留喺屋企唔准出街已經偷笑。佢哋教出嚟嘅仔女亦必然有貪生怕死、只求着數不求有道嘅殘餘,要費九牛二虎之力先暫時擺脫一陣。更唔駛提啲中產成副身家喺層樓度,要死做爛做仲要驚香港亂就樓價大跌…

不過,如果大家真係放手一博,非逼到國教科徹底收皮不可,仲有一招絕招可以用,就係老笠,吖唔係,係挾天子以令諸侯。搞政治,最少係而家嘅醜惡政治,唔惡毒啲唔得架。

香港嘅人質吖唔係,我想講共主、天子,唔係喺門常大俾人圍緊嘅政苦,更唔係中共,而係四個字:繁榮穩定。呢樣唔單止係民心所向咁簡單,而且係維持香港經濟命脈嘅必要因素。所以大家要成功,就要將繁榮穩定變成大家嘅人質,吖唔係,係漢獻帝---要政府明白,為咗香港嘅繁榮穩定,國教必須撤回,如果唔係,我哋就會……

我鼓勵大家暴動?錯覺嚟姐,駛乜暴動呀。全香港都有馬路,尤其幾條隧道,大家要坐喺度,等佢喺繁忙時間塞幾個鐘,或者喺開市日晨早圍住成個港交所,組成人鏈封鎖全部出入口,話唔定幾個鐘之後,班富豪已經爭住俾贖金,call爆特醜條線,叫佢即刻撤回添啦,駛用暴力咩?罷課反而無乜用,因為啲政府高官,大富豪嘅仔女都喺國際學校同外國讀書,真正你死你賤。

沒有留言:

張貼留言