2013年10月19日 星期六

十九流奴才專倒主子米

一年前我寫咗一篇文章(http://jcch-land.blogspot.hk/2012/11/blog-post.html),講當時政府啞忍某政權寵物嘅亞視,實在係九流奴才嘅所爲。早幾日,政府公布咗電視免費牌照嘅申請結果,香港電視竟然落選,咁我又寫篇續篇講下呢件事啦。


其實,如果由開始討論發免費電視牌嘅時候講起,當時嘅政府都係奴才,但絕對唔會衰到九流嘅地步。王維基自己講,係200912月政府主動打電話邀請佢申請免費電視牌照,然後又喺2011年喺將軍澳批地皮俾佢起電視城,你話,嗰陣政府未必知道王維基係咪會令電視界翻天覆地,但肯定有誠意俾佢大搞特搞,而既然搵得鬧亞視唔應該做中央十台嘅維基,咁一定係唔順超亞視啦。依照我上篇嘅標準,大概上屆政府係想做一流奴才,又或者真心想改革電視廣播界,所以先會搵呢個翹口杉手嘅人嚟玩埋一份。何況佢都成日話,自己唔想搞新聞,淨係想拍劇,又做過政協,應該對某政權冇威脅喇啩,香港人好易滿足,有好戲睇仲上乜鬼街吖。


但真係估唔到,一到689上台,就成件事都變晒,由上年年中王維基已經批評政府拖延發牌,其實已經聞到政府浸除唔同咗,當然,喺其他方面其實全香港都聞到。然後就係亞視兩次喺政總示威,結果政府從惡如流,就咁收咗香港電視皮...


蠢,真係蠢,真係好鬼蠢。要玩敵我分明就玩得明顯啲,邊有人會攬住隻癲狗攬得咁肉酸,仲要照舊俾隻狗咬到流晒血,話唔排除採取進一步行動先得㗎?係攬就攬得好啲,直頭話而家兩個電視台就夠吖嘛!話就話嗰兩個台冇免費頻譜,但佢哋只要用一蚊台嘅信號傳送方式就可以俾大部分住戶睇到,對垃圾亞視都好大威脅!何況家陣維基唔係自己友,九倉有線同小超人Now就係自己友喇咩?佢哋選特首嗰陣有投689咩?


OK,就算唔用689最鍾意嘅敵我矛盾,用佢老闆即係某政權嘅河蟹維穩嚟講吖。香港電視嘅節目質素,大家有目共睹,睇完片花會好期待睇晒成套,香港嘅節目幾耐未試過咁?就算係不問世事唔講政治嘅師奶,都會睇電視,想睇好嘅劇集啦。政府用咁肉酸嘅方式收香港電視皮,係咪想連最維穩嘅師奶都逼上街頭?


我上一篇講嘅奴才論,就算係九流,都唔會特登倒主子米,但今屆政府,特別係689同埋頭馬將痔幹,就真係倒米到不得了,九流都不如,頂盡都係十九流。第日周街香港旗、港英旗、甚至維園播HKTV節目嚟反抗政府同某政權嘅時候,唔知佢哋有乜下場?

沒有留言:

張貼留言