2012年7月8日 星期日

金舖,麵檔,I.T.


金舖,麵檔,I.T.

以下係一班三唔識七嘅FB友,喺某張相入面嘅大量comment,當中有好多好有啟發性嘅經濟預測,或者涉及行業運作,唔做嗰行唔熟嘅資訊;另外亦有部分用家心得,而家一次全部轉載。


原圖位置:


19 小時前在 Mong Kok 附近
周末晚旺角彌敦道的金鋪依然門庭冷落. 我好鬼心涼
黑心但真心的一句: q哂佢吧

Wong Wai Keung 好現象。

Depeche Tang 鬼唔望d强角人好快要去當舖救急

Terry Cheung 開咁多金鋪把鬼!仲要係金至尊,bad taste !

白蓮達 周大福?

Stanley Ng 依家開到成行成市的"收買K", 就係強角人套現的地方

Lok-Ying Cheung 唔比影大陸佬買D&G,咁比唔比影大陸佬當金?

Depeche Tang 佢地當野救急時平平都放!!

Lok-Ying Cheung 小心假金!!

Lok-Ying Cheung 遲尐可能出現"典當遊"!!

Gravit Gravitt 錦田八鄉一帶好多左軚車場, 仲要用殘體

Depeche Tang 你信唔信,就快有旗兵了

Eddy Lai 香港人要變話乜易,金舖好快變當舖

Lok-Ying Cheung ‎"典當遊","旗兵"... 包容撚又有新工開了!

盧利滿 可喜可賀!

Depeche Tang 仲有一種叫"橫蠻無理""你死你事"病侵入HK!!

Victor Chan d自由行去咗澳門搶錢

Depeche Tang 小心將來會有人周街拿HIV針筒嚇你要$

Victor Chan HIV針筒嚇你要$深圳日日都有

Depeche Tang this will move to HK

Li Cheuk Lun Dominic 執拿晒D 金舖啦!

Victor Chan 成條百年彌敦道只有金舖周地花生

Depeche Tang 很快就重光

Li Cheuk Lun Dominic 有點奇怪, 並匪政府已經開水喉, 想谷內需, 但竟然強國人減少來港, 究竟係去晒澳門或台灣, 定係暗藏危機?

Jacky Chan 大陸經濟而家兩極化,比香港更加M字型
共產黨高幹財源滚滚,窮鬼多如牛毛,中間唔係共產黨嘅就愈來愈墮落,啲錢蒸發得好快
之前嚟香港買金買錶嘅,係一啲暴發嘅非黨員居多,而家佢哋生意做唔掂,又唔係黨員冇大陸條消防喉射住,所以愈來愈謝

Jacky Chan 如果啲珠寶店老闆有睇郎咸平,點會蠢到呢個時候繼續擴充,反而年頭食完新年嗰浸之後,就開始諗cutcut人啦

Victor Chan Jacky Chan 地舖業主也是他們,無人買野係唔會死。因為炒鋪又賣金

Jacky Chan 旺角、銅鑼灣啲地舗有部分可能係,但其它區、尤其是商場入面嗰啲就肯定唔係!
Jacky Chan 開金舗開到入將軍澳,仲愈開愈多,遲早蝕到顛,因爲經濟蕭條嘅時候,分店通常係開一間蝕一間

Jacky Chan 不過遲啲PK得最快嘅,唔係香港啲金舗,而係澳門嘅賭場

Stanley Ng 蝕咪好囉,最好全部收皮,租金回落,比多d小生意生存。

Depeche Tang A lot of Pawn shops will be open along Nathan Road later in Autumn!!

Li Cheuk Lun Dominic Jacky chan 所言甚是, 近大半年朗咸平多番警告強國經濟將會硬著陸, 今年一定係大考驗! 除香港外, 澳門賭場其實有不少賭桌都已經摺埋. 今年強國經濟一定仆硬街!

Li Cheuk Lun Dominic depeche: 強國經濟硬著陸, 強國人無錢, 一定要去二叔公當野. 當舖和財務公司有可維!

Depeche Tang let's start this business to help them!

Jacky Chan 史丹兄所講,我都想
回想沙士嗰陣香港真係謝到冇人有,結果我老豆反而做雲呑麵做到手軟,因爲人賺少咗依然要返工,返工嗰陣多數依然要出去食lunch,最多食cheap......不過今次我就冇咁樂觀喇,而家嘅潮州麵檔同茶餐廳,多咗三個真係好打得嘅對手:雲南米線、酸辣粉同埋台灣鍋貼水餃麵。

Jacky Chan 更可怕嘅係,同潮州麵檔唔同,呢三個低價新對手,已經愈來愈連鎖化!

Stanley Ng 開當鋪,有得諗喎,只要比到渠道"強角人"用貨換返現金,就有得做。
無問題,香港人轉數快走位快,船到橋頭,一定有方法的。只要先踢走原本唔屬於呢度既人。
Li Cheuk Lun Dominic Jacky: 你指的台灣鍋貼店是否八方雲集? 原因不難理解, 因為雲南米線、酸辣粉比較簡單易做, 食材是現成的魚蛋, 牛丸, 雲吞, 只要湯底OK, 做得好吃不難, 已經吸引到客. 相反過往街頭街尾都有的茶餐廳, 現只有銀龍, 翠華等集團式茶餐廳越開越多, 因為租太貴, 集團經營才能維持生意.

Jacky Chan 其實米線已經係香港人走位嘅方向,因爲技術要求低,而且冇筋冇麥味,又少有勁辣,所以OL都鍾意食。喺啲中檔寫字樓區附近,好多米線舗,而且唔係俾譚仔同雲桂坊玩晒
我都幾受米線,但就係唔明點解啲OL可以一星期食四五餐......可能我比較特別啦,覺得麥味濃嘅麵有另一種好食法

Stanley Ng 只要租金降得到下來,就會百花齊放o架喇!呢樣野,我對香港人好有信心。

Jacky Chan 除咗食,我都好想喺地舗見到多啲本地細牌子/冇牌子設計,起碼一班高登仔有機會殺出新血路

Chung Hon Sing 想要租再降,就要大陸經濟仆街就有可能。歐債危機開始黎料。放長雙眼看吧。

Li Cheuk Lun Dominic 除 了食外, 衣著都係. 如果唔係I.T., 佐仔等品牌, 根杠租唔起地舖. 係我心目中, 香港係無型人, 因為人人都著同一牌子的衣服, 人人都一色一樣. 唔似得日本和南韓, 好多設計師可以開間細舖, 買自己的品牌. 少數的客人已經可以養活一個設計師, 設計師可以放膽設計, 有膽設計, 就會出到有型野.

Jacky Chan I.T.根本就係賣俾強國人嘅劣質bad taste

Li Cheuk Lun Dominic 我呢幾年都係利時賣衫, I.T. 一件恤衫都成六七百, 最少有成五舊係租.

Jacky Chan 利時即係?

Li Cheuk Lun Dominic 尖沙咀利時商場

Li Cheuk Lun Dominic 買衫不是賣衫。

Stanley Ng 原來Li Cheuk Lun Dominic哥是尖咀潮人,失覺晒

Li Cheuk Lun Dominic 我最鬼憎I.t.

Agnes Tse The One 好多賣衫舖頭五花八門, 其實都屬I.T 集團所有, 根本俾沈嘉偉玩哂.

Jacky Chan I.T.多數牌子都劣質到極,啲布薄到一洗就皺!而且啲設計冇乜個性
質地最好既Fred Perry就貴撚到仆街,千幾蚊一件polo,同一水平嘅AIGLETommy Hilfiger只係一半價錢............

Li Cheuk Lun Dominic agnes: 真係好離譜! 成個商場都係一個集團!

Jacky Chan 結論:沈嘉偉又係另一個背靠強國、睇佢幾時PK嘅奸商

Agnes Tse 果個乜鬼izzue.com, 賣對白襪都要成一百幾十. 開頭沈嘉偉搵張曼玉去做"顧問" Helmut Lang.

Li Cheuk Lun Dominic I.T. 的經營方法係收購一些走下岥品牌, 然後用其品牌包裝自己的衣服. 材料都係I.T. 的劣質野, 牌子卻是名牌, 用此抬高價錢.

Paula Wong 超恐怖呀,唔止彌敦道,連旺角的內街周X福都入侵埋..

Jacky Chan 台灣鍋貼麵除咗八方雲集,仲有四海遊龍,兩間喺香港不相上下

Li Cheuk Lun Dominic Bathing Ape, beam boy The Neighbourhood, 係日本已out 咗好耐. 呢幾年日本經濟太差, 根本無乜人賣上述牌子, 反而Uniquo H&M 成巷成市.

Jacky Chan 呢兩間、同埋幾間台式飲品連鎖店,其實同OK七仔有啲似,都係加盟店

Agnes Tse I.T 分兩條路線. 大階I.T. 專賣貴野, 攞左二線牌子的代理權就壟斷, 包裝得再高檔D. 細階i.t. 就明昆港男港女的錢.
我覺得Giordano仲搵笨, 玩字teeicon 玩左幾年, 成本少少但賣得唔平, 咁至激氣.

H&M
又係一個劣質牌子, 但聽講係香港都有D難撈, 賣幾多件劣質衫先夠交租金?
自從知道Uniqlo使用Merino羊毛背後的恐怖真相後, 對呢個牌子有左負面印象.

Jacky Chan 唔經唔覺,已經六十個回覆…等我聽朝backup呢個post先,當係我哋腦力激盪嘅少少紀錄

Li Cheuk Lun Dominic Agnes: 你會否無地方買衫?你講個d 牌子我都無幫襯。我都只係去利時,撐小商戶。

Li Cheuk Lun Dominic 講開講, 如果我賣開衫個間店執的話, 我都唔知係邊買衫?

Jacky Chan 呢啲牌子都係唔去唔可惜
女裝衫而要有牌子嘅話,銅鑼灣間forever21點睇?

Jacky Chan Dominic兄講到間野咁啱心水,真係揾日出開嗰頭睇下先

Li Cheuk Lun Dominic nissen forever 21 都係網購店, 不過D款太簡單. 因為簡單設計可以減輕成本.

Agnes Tse 我都會幫襯小商戶, 但近年有小商戶都去南韓選貨, 撞衫會好尷尬, 唯有唔好搵d誇張款式. 再唔係就買布搵手勢好的裁縫整. 不過... 師傅係羅湖城, 就算tailor made 都係爭少少. 呢排天口興我都冇上去. 而香港呢邊已經冇乜人肯幫人做衫.

Li Cheuk Lun Dominic Jacky: 我賣開衫個間有facebook account, 你可以睇下佢D. 不過你要有心裡準備, D野有別於出面D 男裝款, 佢會有不少花花, 螢光款. 佢又會自家製泳褲, 我都有兩條.

Agnes Tse 買衫唔係賣衫呀, 因住人地問你囉discount XD

能源標籤 唔入嚟睇下都唔知咁多嘢!好彩對時裝冇乜興趣=="

Li Cheuk Lun Dominic 女仔還好D, 因為坊間多女裝. 我成日唔明, 何解坊間無乜男裝店. 好似港男唔洗著衫?

Li Cheuk Lun Dominic 除了I.T., 港男根本無衫可買.

Agnes Tse 難聽D, 其實有個界別, 完全反映潮流興D. 就係紙紮舖D衣紙同電器.

Li Cheuk Lun Dominic 紙紮iphone, S3?

Li Cheuk Lun Dominic anyway, 租金貴影響飲食, 連著衫都有影響

Agnes Tse 紙紮LV 都有喇. 死左仲要用名牌, 不知所謂!

Li Cheuk Lun Dominic 小弟買衫的店的FB: Twothirtyeight Rise

Li Cheuk Lun Dominic agnes: 原來你會搵人做衫? 我似D都可能會

Agnes Tse 係親友介紹, 羅湖商業城開業的上海師傅, 唔少人上去搵佢做旗袍西裝, 手工都OK, 但我叫佢唔好裁得咁貼身, 佢手勢都係改唔到. 所以有邊位朋友的姨媽姑姐想做旗袍去飲宴威威, 小妹可以提供地址電話.

Li Cheuk Lun Dominic i see! 我想搵人做便服

Kim Wong 佢地開到d冷氣我行過成個人都涼
可唔可以有d良心關細少少: [總算做件好事

Jacky Chan 終於上咗Twothirtyeight RiseFB度睇,好潮......我襯唔起orz

沒有留言:

張貼留言