2019年8月11日 星期日

內戰中設立之組織

事到如今,一個組織係必然出現。但係,同泛民嗰班舊電池,揾食主義者,間諜所講嘅大台完全無關。

假設內戰嘅結果,係香港脫共,喺外國監護下,準備雙普選。然後,出黎參選嘅就只有泛民嗰班舊電池,揾食主義者,間諜;唔要佢地嘅,就得返啲有錢佬代言人…講真,各位前線示威者見到,真係揀得落手?至於城邦熱血,相信好多人都覺得有問題,雖則我都唔知係乜問題…

揀黎揀去,所有19年之前出現過嘅人入面,其實好多人都係想選本民前,但係佢地喺外界眼中,除左掟磚同青靚白淨,仲有被迫害,幾乎乜都無,而且最少喺表面上,佢地喺呢場內戰入面,係完全缺席;至於真前線嘅蒙面人,內戰勝利之前,有邊個可以現真身呢?

講左咁耐,其實現時嘅問題除左贏,仲有贏左之後邊個收拾殘局嘅問題;而且,呢兩個問題係有關連嘅。外國就算有心出手,協助喺香港推行新體制,但見到嘅都係一班本來就無心奪權嘅人,只怕唔會肯出太多力---明明打緊內戰,但呢班人淨係想選議員,連特首都唔想選,咁究竟撐黎做乜?幾十個議員嘅力量,連功能組別都取消唔到啦!又點樣保障外國在港利益呢?

所以,呢度講嘅組織,事實上係一個代表前線示威者,為左實現五大訴求,從而代表全港利益嘅奪權組織,佢地應該會慢慢透過各種行動,去準備奪權:

1. 利用或製造台面上嘅政治明星,呢啲係用黎sale俾香港人同外國政府睇嘅;
2. 建立同宣傳一種香港未來嘅意識形態同藍圖,作為指導嘅思想;
3. 加緊與外國談判,意圖透過外國勢力扭轉香港局勢。

最後,係一個利申:我係愛國愛港嘅人,以上嘅組織唔好揾我,我實報警…

沒有留言:

張貼留言